تربیت کودک

ایده هایی برای تزیین تم تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه

ایده هایی برای تزیین تم تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه

ایده هایی برای تزیین تم تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه

برگزاری تولد برای کودک یک ساله و انتخاب تم جشن تولد یک سالگی برای پدر و مادر ها اهمیت زیادی داره، چون تازه پدر و مادر شده اند و اولین تجر به ی آن هاست.

بنابراین همه ی تلاش خود را می کنند تا زیباترین و جذاب ترین جشن تولد را برگزار کنند تا بهترین خاطره را برای خود و فرزندشان ثبت کنند تا درر آینده با نگاه کردن به عکس ها لذت ببرند.

آشنایی با تم تولد یک سالگی و انواع تم هایی که برای تولد یک سالگی مناسب باشه به والدین کمک می کنه تا به یاد ماندنی ترین جشن را برگزار کنند.

برای دیدن  مدل های بیشتر فروشگاه لباس بچه گانه سیپورت  کلیک کنید

 

ما در این مقاله انواع تم تولد یک سالگی را معرفی می کنیم.

ایده هایی برای تزیین تم تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه

توجه داشتن به همه ی موارد و اقلام تزیینات برای داشتن و برگزاری بهترین جشن تولد ضروریه.

همانطور که گفتیم جشن تولد یک سالگی یکی از مهمترین جشن تولدهاست و ما نیز در این مقاله قصد داریم بهترین تم های تولد یک سالگی و جذاب ترین ایده ها در زمینه تزیینات جشن تولد یک سالگی را معرفی کنیم .

معمولاً برای انتخاب تم تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه استفاده از شخصیت‌های کارتونی معروف و به کار بردن رنگ‌های شاد بسیار مناسب‌ تره.

توجه داشته باشید که رنگ صورتی، قرمز، نارنجی و زرد برای فرزند دختر شما مناسب‌تر است. اگر کودک شما پسر است می‌توانید از رنگ آبی، قرمز و سورمه‌ای استفاده کنید.

تم تولد یک سالگی دخترانه

برای دختربچه‌ها معمولاً تم‌هایی با رنگ صورتی استفاده می‌شه. کنار هم قرار دادن صورتی کمرنگ و پررنگ به همراه رنگ سومی مانند سفید یا طوسی یا حتی زرد می‌تواند جلوه زیبایی به میهمانی شما ببخشد.

استند حروف و اعداد می‌تونه ایده فوق‌العاده‌ای برای جشن شما باشه. دامن های پفی و چین دار و تاج بسیار جذابه و عکس های دختر کوچولوی شما را خاص و زیبا می کنه.

در این جا به معرفی چند تم دخترانه می پردازیم.

1-تم تولد صورتی

یکی از رنگ های زنده و شاداب که اکثر دختران از کودکی تا بزرگسالی آن را دوست دارند رنگ صورتیه .پس انتخاب رنگ صورتی برای تم تولد دختر کوچولوی شما بهترین انتخابه .

در این تم تولد می تونید به علاوه ی رنگ صورتی ؛ از ترکیب رنگ های دیگری که با صورتی زیبا می شوند هم در کار بیاورید .برای مثال رنگ سفید ، سرخابی ، بنفش و طلایی رنگهای خوش رنگی هستند که به تم تولدتان اضافه کنید .

ایده هایی برای تزیین تم تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه

2-تم تولد رنگین کمان

کودکان 1 ساله از رنگ های مختلف و پر رنگ خوششون میاد و به آن ها واکنش نشان می دهند. پس می تونید تم تولد رنگین کمان را هم در انتخاب های خود قرار دهید . این تم تولد از رنگهای : قرمز ، نارنجی ، سبز ، بنفش ، زرد، آبی تشکیل شده است .

پس کار شما برای ترکیب رنگ ها آسان تره. برای جایگاه عکس ، می تونید از ریسه های رنگی استفاده کنید . برای بادکنک ها ، از همه رنگ ها باید استفاده کنید .

یک کار جالب و متفاوتی هم که با این تم می تونید انجام بدهید درست کردن رنگین کمان با بادکنک است . بادکنک های سفید را در پایین مانند ابر ، و بادکنک های ماری رنگی را به شکل رنگین کمان به آن اضافه کنید. در انتخاب طرح کیک تولد هم انتخاب های بیشتری دارید . یک کیک سفید رنگ با طرح رنگین کمان ها میتواند بسیار دوست داشتنی باشد.

 

3- تم تولد هلو کیتی

تم تولد هلو کیتی به رنگ سفید و صورتیه که نشانش یک گربه ی بامزه ست که می تونه انتخابی جذاب برای تم تولد دختر کوچولوی شما باشه.

تم تولد هلو کیتی یک فضای دخترانه و دوست داشتنی برای مراسم جشن شما باشه.

بشقاب ، لیوان و ظرف پاپ کورن یکبار مصرف با طرح هلو کیتی را می تونید از اکثر لوازم تولدی ها تهیه کنید . رنگ های اصلی این تم سفید و صورتی هستند ولی شما میتوانید رنگ قرمز را هم با آنها ترکیب کنید .

برای جایگاه عکس ، از بنر هلو کیتی می تونید استفاده کنید . اما گذاشتن استند هلو کیتی یک دیزاین متفاوت و جذاب تر است . بادکنک های فویلی happy birthday با رنگ صورتی و یا رنگ سفید ، همچنین بادکنک فویلی با طرح کیتی می تونه گزینه خوبی باشه .

 

 

4- تم تولد یونیکورن

بیشتر دخترها در هر سنی که باشند به تم تولد یونیکورن علاقه مندند. یونیکورن یک تم تولد بانمک و دوست داشتنیه. یکی از مزایای این تم تولد ، تنوع رنگی بالا و استفاده از هر رنگی برای دیزاین تولده.

در این تم تولد ، رنگ اصلی رنگ سفیده و از آنجایی که همه رنگ ها ترکیب خوبی با رنگ سفید می سازند پس کار شما بسیار آسان است . رنگ های صورتی ، سرخابی ، سبز ، بنفش و آبی رنگ های خوشرنگی هستند که می تونید استفاده کنید .

 

تم تولد یونیکورن

تم تولد یک سالگی پسرانه

بیشترین رنگی که برای تم تولد پسرانه استفاده می شه رنگ آبیه. ترکیب رنگ آبی با رنگ هایی مثل سفید و طوسی و یا نارنجی برای تم تولد یک سالگی پسرانه انتخابی جذاب و مناسبه.

از استند عدد یک و بادکنک های فویلی عددی متناسب با رنگ تم استفاده کنید. پرده متالایزر و وسایل تولدی تم مورد نظر را برای تزیین به کار ببرید.

برای لباس پسر کوچولوتون هم می تونید از المان پاپیون و کراوات استفاده کنید که به رنگ تم تولد باشه.

1-تم تولد هواپیما

تم تولد هواپیما محدود به رنگ خاصی نمی شه و رنگ های زیادی را شامل می شه. رنگ هایی مثل قرمز، آبی، سفید و یا کرم را می تونید برای تزیین این تم استفاده کنید.

برای تزیین تم تولد هواپیما از استند و یا بادکنک فویلی هواپیما استفاده کنید. از کلاه و عینک خلبانی هم برای تکمیل لباس تولد پسرتون استفاده کنید.

2- تم تولد بچه رییس

تم تولد بچه رئیس یکی از تم های پرطرفدار و جذاب برای برگزاری تولد پسر کوچولوهاست. رنگ های این تم هم برای پسر بچه ها جذابه.

رنگ های اصلی این تم آبی و مشکی و سفیده. المان تم تولد بچه رییس کراوات مشکیه.

از بنر بچه رئیس و بادکنک هلیومی برای تزیین استفاده کنید.

ایده هایی برای تزیین تم تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه

3- تم تولد بالن

تم تولد بالن یکی از محصولات محبوبی است که جشن تولدی با رنگ بندی آبی و سفید را برای شما فضا سازی می کند. این تم از آن دسته تم تولد هایی است که بادکنک آرایی برای آن از ملزومات تم است تا نتیجه نهایی جذاب و چشم گیری را به نمایش بگذارد.

یکی از گزینه ها برای بادکنک آرایی تم بالن این است که بادکنک ها را به شکل ابر در بیاورید و در اطراف بالن قرار بدید.

4- تم تولد فیل

تم تولد فیل یک تم بامزه برای بچه های یک ساله ست. رنگ تم تولد فیل آبی و سفید و طوسیه.

برای تزیین از بنر با طرح فیل و استند فیل استفاده کنید.

 

تم تولد فیل

 

نحوه دعوت جشن تولد یک سالگی

  • دعوت‌نامه‌ها را حداقل چند روز قبل از شروع تولد برای مهمانان ارسال کنید.
  • اگر برای جشن تولد فرزندتان تمی را انتخاب کرده‌اید، بهتر است در دعوت‌نامه آن را ذکر کنید تا مهمانان مطلع شوند و خود را آماده کنند.
  • در نظر داشته باشید که تعداد بالای مهمانان و دعوت از افراد نه چندان نزدیک می‌تواند باعث ناآرامی کودک شما شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *